BTL blog

24
sep
2017

Úspešnosť eventov je merateľná Autor: BTLka | Kategória: Všeobecné

V minulosti najväčším argumentom v prospech ATL bola merateľnosť komunikácie. A jediné merania, ktoré v rámci BTL prebiehali, sa týkali promoaktivít. Dnes už klienti požadujú relevantné výstupy pri všetkých aktivitách, ktoré majú potenciál posúvať vnímanie značky, teda aj pri eventoch, a to bez ohľadu na to, či ide o B2B, B2C alebo internú komunikáciu.
 
21
aug
2017

Generácia Z mení pohľad na event marketing Autor: BTLka | Kategória: Všeobecné

Do roku 2020 by podľa magazínu Forbes mala generácia Z, teda mladí ľudia narodení po roku 1990, predstavovať 40 % populácie.
 
7
aug
2017

Live eventy stále viac a viac online Autor: BTLka | Kategória: Všeobecné

Otázkam online engagementu je potrebné venovať čoraz väčšiu pozornosť.
 
19
júl
2017

Prihlasovanie prác do Bea World 2017 sa uzatvára 31. júla! Festival EuBea a oceňovanie projektov Bea World je najväčšou event a live comm udalosťou v Európe. Od tohto roka už nielen v Európe. | Autor: BTLka | Kategória: Všeobecné

 
16
júl
2017

Brand aktivácia na hudobných festivaloch Prichádza najvhodnejšie obdobie na oslovenie mladej generácie. Hudobné festivaly predstavujú jedinečnú koncentráciu mladých, zároveň však s náročným zaujatím ich pozornosti. | Autor: BTLka | Kategória: Všeobecné