Aktuality

18
okt
2019

CREATIVE PRO získala shortlist v medzinárodnej súťaži Bea World 2019 Slovenská agentúra uspela v konkurencii 30 krajín.

Medzinárodný festival Bea World vyhlásil v stredu 16. októbra shortlist eventov a live komunikácií, ktoré zabojujú o „eventového Oscara“. Do tohto ročníka prihlásili svoje práce agentúry z 30 krajín sveta, čo je v 14-ročnej histórii súťaže najväčší počet zúčastnených krajín.
 
Slovensko zastupuje agentúra CREATIVE PRO, ktorá sa od roku 2013 každoročne umiestňuje so svojimi prácami v užšom výbere a na konte má už 8 ocenení. Z minulého ročníka Bea World si odniesla shortlist v kategórii Convention za prácu On-Site Meeting pre klienta HB Reavis Slovakia. 

Tento rok sa agentúra dostala opať na shortlist a to hneď s 3 eventami. „Vybrali sme tie najsilnejšie projekty, pri ktorých sme presvedčení, že môžu uspieť vďaka svojmu jedinečnému konceptu a prevedeniu,“ hovorí Štefan Kozák, Group Managing Director CREATIVE PRO.

Za CREATIVE PRO Bratislava zabodovala konferencia FutureNow. "Unikátna konferencia je originálna svojim eventovým dizajnom. Bola nadizajnovaná tak, aby poskytla priestor na prezentácie, workshopy, Expo, Start-Up Awards a samozrejme networking,“ približuje Kozák.

Ďalším úspešným projektom agentúry je experience event Panattoni Opening Hub z CREATIVE PRO Varšava, ktorý zabodoval  v kategórií Media a PR. CREATIVE PRO Praha získala dva shortlisty za prácu adidas Run For The Oceans,  ktorá zabodovala hneď v dvoch kategóriách Brand activation a Low budget event. 

„Veríme, že sa nám v celosvetovej konkurencii podarí uspieť a priniesť z Milána ocenenie “Zlatého Slona.” Držte nám palce,“ uzatvára Kozák. 

Medzinárodný festival Bea World vyvrcholí slávnostným odovzdávaním ocenení Best Event Awards a Best Location Awards v Miláne od 27. do 30. novembra 2019.