Aktuality

3
júl
2019

Asociácia eventových agentúr má nového člena Agentúra a3boot sa stala 15. členom BTL komunikačnej asociácie.

BTL komunikačná asociácia pribrala do svojich radov od 1. júla nového člena. Stala sa ním agentúra a3boot, ktorá je tak už 15-tym členom asociácie. Prvý rok v BTLke rozširuje jej platformu v štatúte pozorovateľa.

Medzi klientov agentúry a3boot patria napríklad Absolut, Accenture, Siemens, Reebok, Slovenská sporiteľňa, Festival Pohoda, Heinenen, Sony a mnohí ďalší.

"Chceme sa podieľať na kultivovaní eventového a celkovo komunikačného odvetvia a prispieť k jeho profesionálnejšiemu fungovaniu a veríme, že členstvo v asociácii je potvrdením, že sme na dobrej ceste. Radi by sme do odvetvia priniesli svieže trendy a vytvárali podmienky pre nápadité, bezpečné a hlavne efektívne projekty," hovorí Peter Ridzoň, konateľ agentúry a3.boot.

"Vidíme, že asociácia zviditeľňuje dôležitosť eventových a promo agentúr a že sa snaží vytvárať pozítivny obraz o našej práci. A dúfame, že toto partnerstvo bude aj obojstranne prospešné a asociácia bude vedieť využiť náš potenciál a nadšenie," dodáva.

Cieľom BTLky je prispievať k rozvoju sales promotion a event marketingových aktivít v Slovenskej republika a zastupovať záujmy jej členov s ohľadom na prospech celej spoločnosti.

Členmi asociácie sú agentúry Brand Advertising, CREATIVE PRO, E-motion, ELCOP Bratislava, FRESH Agency, INSTITUTE OF PROMOTION, Leopard Production, Monarch a Wondericon. Štatút pozorovateľa majú agentúry All4Event, Company, PS:EVENTS, SAKMARPRO, SpicyBrown a už spomenutá nová členská agentúra a3boot.

BTL komunikačná asociácia združuje takmer všetkých relevantných hráčov na event a promotion marketingovom trhu Slovenska. Jej záujmom je predstavovať zoskupenie všetkých agentúr týchto segmentov, ktoré sú symbolom kvality a serióznosti.